الأربعاء، 12 مارس 2014


سؤال .. ليه البنات بيعملو كدة















لما يكونو بالجامعة بيعملو كده

http://i.imgur.com/OQ1kB.gif















اما لما يكونو في البيت بيعملو كده

http://i.imgur.com/fnjX8.gif

0 التعليقات:

إرسال تعليق