هو ليه البنات بتعمل كدة فى الجامعة وبتعمل كدة فى البيت !! سؤال .. ليه البنات بيعملو كدة • • • • • • • • • • • • • • لما يكونو بالجامعة بيعملو كده • • ••••••اما لما يكونو في البيت بيعملو كده
0 التعليقات:
إرسال تعليق